Monday, March 14, 2011

մեջբերում բելգիացի ընկերոջս` Ջեոֆրոյի նամակից.


Ջեոն ճանապարհորդել շատ է սիրում, արկածներ որոնող է...

" ... արդեն երկար ժամանակ է, ինչ քեզանից նորություն չունեմ, կկարողանաս ինձ նորություններ տալ...?
Ես Իսպանիայում էի. Մադրիդում այցելեցի palais Royale, շատ գեղեցիկ էր:  Արդեն 2 օր է Իտալիայում եմ, կմնամ ևս մեկ շաբաթ: Կարոտել եմ Բրյուսելը… Որտեղ ես հիմա դու? … “
  
  Իմ պատասխանը.
"Ես Երևանում եմ… նորություններ չունեմ, կգրեմ…”

մեկ շաբաթ անց, ևս մեկ նամակ, մեջբերում.
" Արդեն Բրյուսելում եմ, կարոտել էի շանս, Golden Retreiver է, 3 տարեկան , անունը Gipsy է... Մեկ շաբաթից նախատեսել եմ  Ամստերդամ գնալ...Որտեղ ես հիմա դու?"

Իմ պատասխանը.
"Ես Երևանում եմ… նորություններ չունեմ, կգրեմ…”

և այսպես շարունակ` նման բովանդակությամբ նամակներ. ես հիմա այստեղ եմ, կգնամ այնտեղ… իսկ որտեղ ես հիմա դու…?”
իմ պատասխանը.
-ես Երևանում եմ …

Հ.Գ. - ինձ մենակ հայերը կհասկանան        

3 comments: