Tuesday, April 19, 2011

անբոթասի մեկը..


կոշիկս փտած
շպրտեցի ցած, 
մի շուն հոտոտեց
մի լավ լպստեց ու
ինձ մոտ բերեց:

Փոշմանեցի, 
կոշիկս կանաչ ներկեցի,
մի ամիս հագա
ու լավ չլեցի
տարա Վերնի Սաժի 
Մարիամին տվեցի,
 տեղը բոթաս վերցրեցի,  
                                                                                                        
rupe
              էլ կանաչ  չներկեցի,
               միանգամից պատուհանից
               ուղիղ մեկի գլխին տվեցի,
               ու աՆբոթաս ես մնացի ,
              
               Մարինեին ասեցի`
               Գերմանիայից ինձ բոթաս ուղարկի,
                Չուղարկեց


Ես էլ Փարիզ գնացի,
էնտեղ էլ բոթաս չճարեցի,
փոխարենը մաղշե պուսից 
երկու զույգ կոշիկ ես գնեցի
Ու էլի անբոթաս մնացի...

3 comments:

  1. Ռուզ ջան շատ տպավորիչ էր,ու մի հրաշալի ռիթմ կա գրելաոճումտ,հետաքրքիր է:
    Կոնկրետ ես գործը բոցոտ է:)
    Ապրես կկարդամ էլի գրացներդ

    (Մի պահ ուզեցի գնամ բոթասներիս մոտ,ու հեթով շպրտեմ, ում գլխին ուզում է կպնի :)))

    ReplyDelete
  2. Մերսիիիիի Անուշիկ ջան:Ճ Չէ դուք պիտի անպայման ազատ ձաձա ունենաք:Ճ

    ReplyDelete