Sunday, May 8, 2011

Bang Bang


"Բենգ Բենգ" (Bang Bang- My Baby Shot Me Down) երգը մեր հայրենակցուհի Շերինն է (Շերըլին Սարգսյան), որը գրվել է իր ամուսնու Սոննի Բոնոյի կողմից 1966թ.-ին՝ պոպ-ռոք ժանրում: 
    Այն իր 2-րդ ձայնասկավառակի 2-րդ սինգլն էր: Երգն այդ տարիներին Միացյալ Նահանգներում թոփ տասնյակում լավագույնն էր: Սինգլի նոր տարբերակը Շերը թողարկում է 1988թ.-ին՝մետալ-ալտերնատիվ ժանրում:

Cher - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)




Հին տարբերակը երգել է Նենսի Սինատրան ամերիկայն Kill Bill ֆիլմում, որն էլ մեզ շատ հայտնի է: Չնայած երգն այնքան էլ հայտնի չէր այն պահից հետո երբ Նենսին կատարեց ֆիլմում: 
Երգչուհին այն մեկնաբանում է մելանխոլիկ շնչով՝ գիթառի մոնոֆոն նվագակցությամբ: Որից հետո շատերը սկսեցին կատարել այդ երգը. ֆրենկ Սինատրան, Սթիվ Ուանդերը, Audio Bullys խումբը..


             Nancy Sinatra - Bang Bang 



1960-ականներին երգը շատ հայտնի դարձավ նաև իտալերենով, շատերը կատարեցին այն, այդ թվում Դալիդան: 
Այնուհետև երգը թարգմանվեց ֆրանսերենով, որը գրվեց Կլոդ Կարերի և Ժորժ Աբերի կողմից, իսկ երգը կատարեց Շեյլան: Այն մինչև 1966թ. դարձավ հիթ: Տարիներ հետո շատերը սկսեցին կատարել այն:

                                Sheila bang bang




բառերի ֆրանսերեն տարբերակն այստեղ:

                                  Բենգ, Բենգ

մենք հազիվ 10 տարեկան էինք,
մեր բոլոր խաղերը նույնն էին.
ոստիկաններ և գողեր:
դու նշան էիր բռնում ուղիղ սրտիս՝
բե՜նգ-բե՜նգ ,
դու կրակում էիր ինձ,
բենգ-բենգ,
ես ընկնում էի,
բենգ-բենգ,

և այդ բենգ-բենգի ձայնը չեմ մոռանա:

մենք մեծացել ենք միասին,
շատ սիրված էինք,
ինձ թվում է՝ մենք մեծացել ենք միասին,
մենք սիրված էինք շատ,
ինձ թվում է:

բայց դու միայն 
տղայական քո խաղերի կրքով էիր տարված:
բենգ-բենգ,
դու զվարճանում էիր,
բենգ-բենգ,
ես քեզ հետևում էի,
բենգ-բենգ,

և այդ բենգ-բենգի ձայնը ես չեմ մոռանա:

մի օր դու 20 տարեկան էիր,
արդեն երկար ժամանակ էր,
որ սերը տեղավորվել էր մեր հին ընկերության տեղը,
և երբ եկավ մեկ ուրիշը,
չգիտեմ՝ ումն էր սխալը,
դու երբեք չէիր ստել,
դու նրա հետ մեկնեցիր:

բենգ-բենգ,
դու ինձ լքեցիր, 
բենգ-բենգ, 
ես մնացի,
բենգ- բենգ,

և այդ բենգ-բենգի ձայնը ես չեմ մոռանա..


պատրաստեց՝
Ռուզան Պետրոսյանը


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete