Monday, December 30, 2013

Charlotte Gainsbourg " l'un part, l'autre reste"

դեկտեմբեր ամսվա հիթը


Երգը Կլոդ Բերրիի համանուն ֆիլմից է, որը նկարահանվել է 2005թ. հունվարի 12-ին: Ֆիլմը սիրահար զույգի հանդիպման և բաժանման մասին է. սիրո սկիզբը՝ հարուստ երջանկությամբ, իսկ ավարտը՝ ցավով: Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ: Այս հարցն է ընկած ֆիլմի հիմքում:
Իսկ Շառլոտի կատարմամբ գեղեցիկ երգը ընդհանրացնում է ֆիլմի ավարտը: Երաժշտության հեղինակը Ֆրեդերիկ Բոտոնինն է, խոսքերի հեղինակը՝ Նատալի Ռեյմը:
Ի դեպ, թե՛ երգի և թե՛ ֆիլմի երաժշտական գործիքավորումը մեր հայրենակից, ֆրանսիական երգարվեստում հայտնի երաժիշտ, երգահան Անդրե Մանուկյանինն է:


Շառլոտ Գենսբուրգ "մեկը հեռանում է, մյուսը՝ մնում " 

սիրահարները
մոռանում են իրենց խոստումները,
փոքր ժպիտով ու ժեստով
 հրաժեշտ տալիս 
իրար,
ու..
երբ մեկը գնում է, մյուսը` մնում,
մեծ սերն այլևս հասցե չի ունենում:

մի՞թե որսում ես միայն երիտասարդությունը.
արդյոք ոչինչ չի՞ մնացել..

երբ մեկը գնում է,
մյուսը` մնում,
մեծ սերը փորձանքի մեջ է
ընկնում..

մնա քեզ հետ,
ծերացիր առանց ինձ,
մի կանչիր ինձ,
ջնջիր ինձ,
վառիր իմ իրերը,
բոլոր գրածները,
նվերները..
մնա այնտեղ
վաղը գուցե կհասկանաս..

սիրո և քնքշանքի ժեստերը
նման են ցավից հարբած երկու թռչնի,
երբ մեկը գնում է, մյուսը` մնում
մեծ սերն այլև հասցե չի ունենում..

նա կվշտանա,
նրան կցավեցնեն
օրվա սխալները,
դեպքերը..
երբ մեկը հեռանա, մյուսը` մնա
մեծ սերը փորձանքի մեջ կհայտնվի..

ցավոտ հրաժեշտը
միայն պատրանք է,
եթե սա խաղ է,
ուրեմն թող լինի` չէ!

վերադարձրու ինձ իմ իրերը,
գրածները,
նամակները..
մնա այնտեղ` քեզ հետ,
վաղը գուցե կհասկանաս..
..
նրանք մի օր չեն մոռանա իրենց խոստումները,
և միմյանց կգրեն նույն հասցեով,
մեծ սերը կգիտակցի,
երբ..
մեկը գնա, մյուսը` մնա..


թարգմանեց՝ Ռուզան Պետրոսյանը

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment